[Kepviselok] Meghívó Választmányra; 2008.03.10, 18:00, Déli tömb

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2008. Már. 8., Szo, 17:18:07 CET

Kedves Képviselők,

összehívom az ELTE TTK HÖK Választmányát.

ideje: 2008. március 10. (hétfő) 18:00
helye: Pázmány P. stny. 1/C, HÖK iroda, tárgyaló

Tervezett napirend:
1. Kari Tanács anyagainak tárgyalása
2. Tortúra pályázat
3. My Klub Budaörsi Napok pályázat
4. Kerekes Napok pályázat
5. Földrajz BSc felező pályázat
5. Bevonó tábor
6. Küldöttgyűlés anyagainak tárgyalása
7. Egyebek

A Kari Tanács anyagai megtalálhatók a ttk.elte.hu oldalon, a Felező buli
és a Kerekes Napok pályázatát mellékeltem, a Kerekes Napok szervezőjét
kértem, hogy egészítse ki a költségvetést a bevételi oldallal. A többi
napirendi pontokhoz tartozó anyagok később kerülnek kiküldésre.
A választmányi és Kari Tanács tagok megjelenésére feltétlenül számítok.
Esetleges kimentést a hoktitkar at ttkhok.elte.hu elektronikus levélcímen
lehet kérni.

Üdvözlettel:

Jancsó Tamás