[Kepviselok] Választmányhoz - KT-anyagok

ELTE TTK HÖK Tanulmányi elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2008. Már. 8., Szo, 18:02:56 CET

Kedves Képviselők, Választmányi és Kari Tanács Tagok!

Tájékoztató jelleggel felvázolnám, hogy mi várható a KT szerdai ülésén.
Azok számára, akik nem KT-tagok, mert természetesen tőlük elvárható, hogy
legalább a hallgatókat érintő előterjesztéseket elolvassák!

1. Habilitációs Szabályzat módosítása.
*be kell valljam, még nem olvastam át; talán még a választmányi ülés előtt
át tudom nézni - bár meg kell jegyeznem, talán nem ez az a kérdés, ahol a
hallgatók véleménye rettentő fontos lenne.

2. Hallgatói követelményrendszer módosítása.
* apróbb módosításokat javasol a HJB (Hallgatói Jogorvoslati Biz.), így
pl. egyértelművé válik hogy a 36 kredites szabály csak az aktív félévekre
vonatkozik, illetve, hogy a jogviszony keletkezésétől számított első 3
félévre számolják.
*ami érdemi változás az a párhuzamos képzési kompenzáció kiterjesztése a
bsc-s msc-s hallgatókra - erről talán Szandra árulhat majd el részleteket,
ha kérdés merülne fel.

3. Minőségfejlesztési Szabályzat módosítása (OMHV)
* ami változás, hogy az érvényességhez a korábbi 7 fő helyett, elég 5 fő
is; vagyis ahhoz, hogy egy kurzus OMHV-ja érvényes legyen legalább a
hallgatók negyedének ÉS minimum 5 főnek kell kitöltenie.
* ami ezzel kapcsolatos még, hogy újból kértem, hogy a több oktató által
tartott kurzusokhoz is legyen OMHV (mlt félévben volt, de jegyzőkönyv nem
készült róluk a szabályzat alapján!) - ez talán őszre valósul meg,
ETR-fejlesztés szükséges hozzá.

4. A Minfejl. Szab.-hoz tartozó kérdőívek (gólya/hallgatói/életpálya-követő)
*ezeket én alapvetően jó kezdeményezéseknek tartom, bár kissé hosszúak,
remélem nem rettenti el majd a hallgatókat - illetve a helyesírási hibákat
sem árt majd javítani bennük (van belőlük egy pár)

Aki nem tagja a KT-nek, annak kérésre minden anyagot átküldök.

A hétfői választmányon várhatóan nem veszek részt (így kimentésemet is
kérem), ugyanis gyakorlatom van ebben az időben. Ha az órámnak vége lesz,
akkor csatlakozom a Választmányhoz.
Amennyiben a KT-anyagokhoz kérdés merülne fel, javaslom, hogy azokat
később - a megérkezésem után - tárgyalja a Választmány.

Kellemes hétvégét, a hölgyeknek pedig boldog nőnapot kívánok.

Üdvözlettel:
               Jánosi Attila
                ELTE TTK HÖK
          tanulmányi elnökhelyettes