[Kepviselok] Fogadó órák

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2008. Már. 8., Szo, 20:38:16 CET

Sziasztok!

A fogadóórákról szeretnék egy két szót mondani. Én még nem adtam meg, nem
véletlenül. Az a tapasztalatom, hogy sok tisztségviselő nem tartja meg a
fogadóóráit. Ez nem is tapasztalat inkább tény. Meg kéne gondolnunk, hogy
ennek van e igy értelme. Függetlenül attól a kérdéstől, hogy mennyi
hallgató jön el erre, mert az sem indokolná ezt (kivéve elnök,
elnökhelyettesek).
Szóval az lenne a javaslatom, hogy:

1. Akarunk fogadóórát. Ebben az esetben rögzítsük az alapszabályban, hogy
mi a retorzió ha valaki nem tartja meg, és ezt nem jelzi előre (pl. meg
add egy időpontot, mert kell, de nincs ott).

2. Nem akarunk, mert nincs értelme(kivéve elnök, elnökhelyettesek), ebben
az esetben ezt is rögzíteni kéne.

Ez vitaindító akart lenni, és alapszabálymodosító javaslat esetleg.

------

Üdvözlettel:

        Mészáros Csaba
         ELTE TTK HÖK