[Kepviselok] Beszamolo - kimentes

Ónodi Ferenc László jonnyb at ttkhok.elte.hu
2008. Már. 8., Szo, 21:37:51 CET

Hello!

Az elozo kgy ota elinditottuk a grafikusokkal egyutt a TTK HOK uj
arculatanak kialakitasat, lefektettuk a LILLA alapjait, a HOK logo
atalakitasat, segitettem az uj elnok munkajat, megszerveztem egy balt,
benne vagyunk a BNben nyakig, kesz a nedves est, kesz az aprilisi
rendzveny alapja, ennek reklamozasa is szokatlan es ujszeru lesz, illetve
aki jelezte, hogy szerveh szeretne lenni, annak a munkajat segitem, es ugy
gondolom, hogy a kovetkezo KGYra mar eleg kepzett/ek lesz/nek illetve
jonehany apro dologban is benne voltam.

Akinek kerdese van, keressen  batran!

OFL
altbiz