[Kepviselok] beszámoló

lakovica at ttkhok.elte.hu lakovica at ttkhok.elte.hu
2008. Már. 8., Szo, 22:22:56 CET

Kedves képviselő társaim!

A legutóbbi KGY óta részt vettem egy TOB ülésen, mindhárom SZACS ülésen,
egy kivételével minden Választmányon, két metormegbeszélésen, TTK-s
Farsangon, Lágymányosi Bálon, a kötetlen HÖK-ös megbeszélésen.
Segítettem a szakterületen zajló programok (Drámakör, Kultúrteaest)
szervezésében, reklámozásában (teremfoglalás, szórólap/plakát készítés).
Átvettem a MASZAT szervezését Nikitől. Jelenleg 5-en tartunk MASZAT-ot
heti 4 alkalommal, a sok plakátnak és szórólapnak köszönhetően egyre
többen fordulnak hozzánk.
Közreműködtem szakterületünk honlapjának rendszeres frissítésében
(http://matszacs.elte.hu).
Gólyáimmal kitöltettem a mentor értékelő lapokat.
Válaszoltam hallgató társaim kérdéseire. Segítettem, ahol tudtam.

Üdvözlettel,
Lakó Viktória