[Kepviselok] beszámoló

Barta Veronika veracsillag at freemail.hu
2008. Már. 8., Szo, 21:42:20 CET

Tisztelt képviselők!

Az előző közgyűlés, azaz feb. 1-je óta a következő dolgokban vettem részt a hallgatók életének színesítése céljából:
-tartottunk egy MAFIHE ELTE-HB elnökségit, ahol megbeszéltük a félév programjait, ezt összehívtam, és levezettem
-többedmagammal szerveztem egy fizikusbulit Márc. 6-án, ami nagyon jól siekrült
-hamarosan érkeznek új fizikuspólók, amik még változatosabbak, és színesebbek

Röviden ennyi lenne a beszámolóm.

Üdvözlettel:

Barta Veronika
Fizika szakcsoporti képviselő

Duffy-Amy Winehouse, kokain nélkül!Tölsd le!
http://www.z2.hu/album/Duffy/Mercy_International_Maxi