[Kepviselok] beszámoló

Klincsek Krisztina kornyszk at ttkhok.elte.hu
2008. Már. 8., Szo, 23:54:01 CET

Sziasztok!

Az előző KGY óta (megválasztásom óta) igyekszem beletanulni tisztségem
minden feladatkörébe.
Részt vettem a választmányi üléseken, a legtöbb matematika szakterületi
csoport ülésen és a HÖK informális beszélgetésén is.
Február 28-án környezettudományi szacs ülést tartottam, a hónap második
felében Hornyák Szilvivel a márciusi felező buli
szezésével foglalkoztunk. (A beszámolót már olvashattátok, szerintem jól
sikerült a buli:)
Részt vettem az ez évi mentortervezet előzetes megírásában és a későbbi
vitafórumokon.
Főleg tárgyjelentkezésnél, a szakirányválasztással, szakirányos (kredites)
tanrend gondokkal, sokakat érintő óraütközésekkel kapcsolatban kerestek
hallgatók különböző évfolyamainkról, ezekben és az azóta felmerült egyéb
kérdésekben is igyekeztem segíteni.
Voltam Jeges esten, Bálon, TTK-s farsangon és hirdettem ezeket a
környezettanos/tudományi évfolyamoknak is.
Ezen kívül lehet, hogy három új környezettanos képviselőjelöltet tudok
majd Nektek bemutatni bevonótáborban.(de inkább nem kiabálom még el)

És a plusz dolgok:
Rendben lezajlott a Környezettudományi Klub féle Felkonf (Felzárkóztató
Konferencia), amelyen a klubtagok egymásnak tartottak ppt-vel prezentált
előadásokat környezetvédelmi, civil szervezeteket érintő és egyéb hasznos
témákban. Ennek előadásain a tervezett egy helyett két nap alatt értünk
végig, de megérte a plusz időráfordítást.
Részben a Klubhoz kapcsolódóan jelenleg három modulból álló pályázatíró
tanfolyamra járok.

Üdvözlettel:
Klincsek Krisztina
ELTE TTK Hallgatói Önkormányzat
Környezettudományi Szakterüet Koordinátor

E-mail:  kornyszk at ttkhok.elte.hu
Tel:     30 - 3770675