[Kepviselok] beszámoló

kurtosi at ttkhok.elte.hu kurtosi at ttkhok.elte.hu
2008. Már. 9., V, 14:43:21 CET

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Az előző KGY óta voltam:
- választmányokon
- Köb üléseken
- környtanos, matekos szacsokon
- mentorvitafórumokon
- EHÖK gazdasági ülésen
- főmentorülésen
- biosz mentor ülésen (jah ezt én tartottam)

Sok szoctámot szedtem, valamint hiánypótlást is elég sokat. Ennél
lényegesen kevesebb szoctámot bíráltam.
A mentortervezet kialakításában részt vettem, viszont a vitafórumokon nem
tudtam mindegyiken ott lenni, mert betegeskedem össze-vissza :(
Voltam a Farsangi bulin, ott tombolát árultam, termet díszítettem a
többiekkel.
A Lágymányosi Bálon is jelen voltam, mint vendég. Jó volt, tetszett :)
Jelen voltam a kötetlen Hök beszélgetésen is, aztán mentem a jeges estre,
azóta vagyok újra beteg :(
Sokat beszélgettem Hökösökkel. Segítettem a hallgatóknak, ha kérdésük volt
hozzám, ha nem akkor is :)
Ezenkívül még elláttam főmentori teendőimet, töltetjük ki a gólyákkal a
mentorértékelő lapokat.

Asszem röviden ennyi.

Üdvözlettel: Kürtösi Szilvia