[Kepviselok] beszámoló

eniki at ttkhok.elte.hu eniki at ttkhok.elte.hu
2008. Már. 9., V, 17:16:01 CET

Kedves Képviselők!

A legutóbbi KGY óta részt vettem SZACS ülésen és egyéb szakos rendezvényeken.
Szakterületünk honlapját fejlesztettem, anyagokat gyűjtöttem és próbáltam
minél előbb feltenni a friss infókat.
Igyekeztem eleget tenni KÖB ill. Külügyi Csop. delegáltságomnak, azaz
szoctámot szedtem, bíráltam, hiánypótlást szedtem, közéleti,
tudományos pályáztokat átolvastam, Köb ülésekre jártam, valamint
segítettem az Erasmus héten, igyekeztem odaérni a külügyes megbeszélésekre
is és résztvettem Győrben az Országos Diplomata Képző Konferencián.
Bár papíron lejárt a mentor-mandátumom még mindig igyekszem tájékoztatni
a gólyákat a rendezvényekről, a határidőkről és természtesen továbbra
is megróbálok válaszolni a felmerülő kérdésekre.
Kitöltettem a mentor értékelő lapokat is.

Üdvözlettel: Ekker Nikoletta