[Kepviselok] Beszámoló

mentorkord at ttkhok.elte.hu mentorkord at ttkhok.elte.hu
2008. Már. 9., V, 17:23:57 CET

Tisztelt Képviselők, Tisztségviselők!

Mentorrendszer 2007:

Az előző KGY óta két főmentori megbeszélést hívtam össze, illetve minden
főmentor tartott szakos mentormegbeszéléseket.
Kitöltettük az MMGV II. Most egy új kitöltési móddal próbálkoztunk. A
lényege, hogy minden mentornak a saját gólyáival kellett kitöltetni az
értékelést. Véleményem szerint ez a megoldás hatékonyabb az eddigieknél,
viszont az űrlapon lehet még majd javítani. Az értékelést a KGY.-n lehet
majd megtekinteni.

Mentorrendszer 2008:

Az elmúlt időszakban főleg ennek a kidolgozásával foglalkoztam. Ezúton
szeretném megköszönni mindenkinek aki konsrtuktív észrevételeivel,
segítette, munkámat.
Összesen 4 vitafórumot hivtam össze, ahol bárkinek lehetősége nyílt
hozzászólni a tervezethez. Az elkészült programot még vasárnap este
kiküldöm.

Továbbá:

Fegbuár 1.-3. között lenn voltam a hátomkari vezetőképzőn. A jó hangulat
mellett sok fontos információval is gazdagodhattunk.
Február 7-10. között részt vettem a BME-s vezetőképzőn. Bepillantást
nyerehettem az egyetemük hallgatói szervezeteinek működésébe, illetve sok
más egyéb tapasztalattal is gazdagodtam (pl: csapatépités, vezetés,
stb...) Rendkívül hasznos és tanulságos volt.

Üdv:
Bodó Máté
mentorkoordinátor