[Kepviselok] Beszámoló

kulbiz at ttkhok.elte.hu kulbiz at ttkhok.elte.hu
2008. Már. 9., V, 23:03:21 CET

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Az utolsó beszámolóm óta az alábbiakat tettem:

	Az IK-val és a TÁTK-al közösen megszerveztük az Erasmus hetet
lágymányoson, ami február 20-án volt, egész délután. Ebbe beletartozott a
rendezvény előkészítése: plakátolás, teremfoglalás, előadók meghívása,
program tervezése, asztal-, szék pakolás lebonyolítása. Továbbá a
rendezvényen való részvétel a további feladatokkal járt: hallgatók
informálása, vendégek fogadása, előadások koordinálása. Köszönöm Ring
Péternek, Kajdy Tímeának, Hornyák Szilvinek, Ekker Nikinek és a többi
külögyesnek a segítséget amit nyújtottak, nélkülük nem tudtam volna
megszervezni ezt a rendezvényt.
	A többi lágymányosi kar külügyeseivel végre kiadtuk az Iránytűt (külügyi
ösztöndíjakról szóló kiadvány). Közösen szerkesztettük, terveztük, vittük
nyomdába és intéztük az adminisztrációs részét. Két hét munka volt ez
nekünk. Köszönöm a külügyi csoportomnak a szorgalmas és pontos munkát,
amiért ki tudtuk adni a kiadványt az Erasmus hét előtt.
	Decker Zsófival, egy három napos Sarajevoi kirándulást terveztünk az
ELTE-s Erasmusos külföldi hallgatóknak. Ez az út és az ott töltött idő
tervezését takarja. Részleteket egyelőre nem szeretnék közölni.
	Együtt a külügyi csoportommal, az ODK-n levő részvételt tárgyaltuk, a
külügyi csoport jövőjét és a további terveket. Sajnos arcüreggyulladás
miatt nem tudtam elmenni a várva várt rendezvényre. Rajta Ring Péter,
Kiss Viktor és Ekker Nikoletta vettek részt és képviselték a TTK-t,
március 4.-7-ig.

Bunyik Karina
külügyi biztos