[Kepviselok] Beszámoló

czigler at ttkhok.elte.hu czigler at ttkhok.elte.hu
2008. Már. 10., H, 00:50:26 CET

Sziasztok!

Legutóbbi küldöttgyűlés óta a szorgalmi időszak elején előforduló órarendi
problémák megoldásában vettem aktívan részt, továbbá mivel OMHV-k sajnos
még mindig nem állnak általánosan elfogadható szinten kitöltötségből, és a
kitöltöttek között is van elég belső logikai ellentmondással bíró, ezért
mind oktatói, mind hallgatói részrél szükség van a hatékonyabb
visszajelzésre, párbeszédre, ezen a problémán töltöttem el sok időt,
továbbá egy vegyész holnap részeletei is tervezés alatt állnak részemről.

Czigler Donát