[Kepviselok] deli hali linuxok

Dudas Gabor dudikoph at dudikoph.hu
2008. Már. 13., Cs, 03:48:44 CET

Kedves Mindenki,

a firefoxos problemara me'g nem talaltam megoldast. Ideiglenes
megoldaskent minden gepet beallitottam standalone (egyedi) szamitogepnek.
A felhasznalonev "hok", a jelszo szinten "hok". Mas felhasznalonev/jelszo
nem mukodik rajta.

Ezzel egyidoben jogosultsagszintet allitottam a szerveren tobb konyvtaron
is, elofordulhat, hogy valamit nem ertek el, ezt kerlek emailben, surgos
esetben telefonon jelezzetek. Az alabbi szosszenet elolvasasa utan
termeszetesen.

Belepes utan mukodik minden, aminek kell, a kornyezet is ugyanugy nez ki,
mint eddig.

A szerveren levo fileokat egy kis segedprogram segitsegevel tudjatok
elerni, keszitettem hozza egy rovid howto-t:
http://ttkhok.elte.hu/smbhelp/

Mivel igy a gepeken kozosen hasznaltok egy, azaz 1 fiokot, igy sajat
erdeketekben ne allitsatok be email kliens (=evolution/thunderbird),
kulonben majd jonnek a tom hanks mellbimbonyalogatos mailek a listara.
Toled.

Email-t a webmailen keresztul tudtok olvasni, msn-ezni a pidgin-t tudjatok
hasznalni.

Amig nem talalok megoldast a problemara, igy maradnak a linuxos gepek, igy
legalabb stabilan mukodnek.

Udv,
Dudi

--