[Kepviselok] biológus felezőbuli beszámoló

Szenes Aron aeron at ttkhok.elte.hu
2008. Már. 12., Sze, 11:17:53 CET

Tisztelt Képviselők,

a harmadéves biológus évfolyam és az EBiHal szervezésében lezajlott a
felezőbuli az Estike Pinceklubban, március 7-én.
Kapunyitás este 8 órakor volt, a felezőket pedig egy pohár "welcome
drink", pezsgő várta. Nekik a belépés ingyenes, a külsősöknek 300 Ft
volt, amit becsületkasszába kellett bedobni. Mintegy 100 fő vett részt a
bulin.
A rendezvény alatt mérsékelt árú italfogyasztásra, zene élvezetére,
táncra csocsózásra volt lehetőség, hajnali 4 óráig. A résztvevők
összességében nagyon élvezték és elégedettek voltak a rendezvénnyel.

Költségvetés:
Kiadások
- "welcome drink" (pezsgő, 30 üveg) 15 000 Ft
- takarítás 5 000 Ft
- hangtechnika 30 000 Ft
Bevételek
- EBiHal támogatás 20 000 Ft
- "becsületkassza" 2 000 Ft
- TTK HÖK támogatás ???

A számlát később csatoljuk.
A beszámolót (hök támogatás része) csak a választmányi határozat
ismeretében tudom teljessé tenni (kérem, hogy amint lehet jelenjen meg a
levelezőlistán).

Üdvözlettel:

Szenes Áron
elnök, EBiHal