[Kepviselok] [Fwd: ]

lakovica at ttkhok.elte.hu lakovica at ttkhok.elte.hu
2008. Május. 26., H, 15:02:32 CEST

Sziasztok!

Most kaptam az alábbi levelet, és az a véleményem minél előbb tájékoztatni
kéne az elsősöket a szakirányválasztásról, idén vmiért szerintem ez kicsit
kevés hangsúlyt kapott. Akár a HÖK honlapra is feltehetnénk róla egy
tájékoztató anyagot, főleg azzal kapcsolatban hogy milyen minorokat lehet
választani, illetve infólistára is kimehetne vmi hasznos infó a LEN meg
egyéb program reklámok mellett....
Elnézést a provokativ levélért, de felhúztam magam, hogy szegéyn gólyákok
még mindig nem tudnak semmit a szakirányválasztásról!

Üdv, Vica