[Kepviselok] szakirányok

ELTE TTK HÖK Tanulmányi elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2008. Május. 26., H, 16:00:54 CEST

Üdvözlet!

Sajnos elég prózai oka van annak, hogy nincs infó a szakirányválasztásról.
Azért mert nincs infó...

Egyelőre még nem tisztázták a karok és az Oktatási Igazgatóság, hogy
lesz-e ETR-es szakirányválasztás.

A szakos kérdésekre pedig nyilván a szakos képviselők tudnak válaszolni. A
minorok elérhetőségét nyilván minden képviselő és mentor tudja, tehát ez
sem probléma. Szerencsére.

(A mesterszakok tanterveit és követelményeit már kb 3x kértem, hogy tegyék
ki vmilyen elérhető honlapra, de nem történt meg. Nem csoda, hiszen azt
sem rakják ki, ami kész van, nemhogy amit még meg is kell csinálni...

Nyelv: általában 1 középfokú nyelvvizsgát kérnek vmilyen világnnyelvből. A
biológusnál merül fel, hogy ha a középfok nem angol akkor angolból
legalább alapfokú nyelvvizsgát kérjenek.)

Üdvözlettel:
               Jánosi Attila
                ELTE TTK HÖK
          tanulmányi elnökhelyettes