[Kepviselok] Bódva After beszámoló

Szenes Áron aeron at ttkhok.elte.hu
2008. Nov. 4., K, 12:56:26 CET

bodomate at ttkhok.elte.hu írta:
> Tisztelt Választmány!
>
> Szeretném ha fölvennétek a mai választmány napirendi pontjai közé a
> Bódvarákó Afterparty beszámolóját.
>
> Üdv: Bodó Máté

Persze én is híve vagyok a bináris helyett az xml használatának, de nem
túl elegáns egy ma még kevésbé elterjedt formátumban kiküldeni a
beszámolót (persze ha az a cél, hogy ne olvassák, akkor ok).

A kérdésem egyébként az, hogy miként jött ki ez a szép kerek összeg a
büfébevételre. Anyagáron kb eladtatok mindent?
Eszem ágában sincs visszavonni a támogatást, de megjegyzem, hogy egy 40
fős, egy estés bulira kicsit soknak tartok 60 ezer forintot.

Áron