[Kepviselok] Bódva After beszámoló

bodomate at ttkhok.elte.hu bodomate at ttkhok.elte.hu
2008. Nov. 4., K, 14:00:05 CET

> Persze én is híve vagyok a bináris helyett az xml használatának, de nem
> túl elegáns egy ma még kevésbé elterjedt formátumban kiküldeni a
> beszámolót (persze ha az a cél, hogy ne olvassák, akkor ok).
>
> A kérdésem egyébként az, hogy miként jött ki ez a szép kerek összeg a
> büfébevételre. Anyagáron kb eladtatok mindent?
> Eszem ágában sincs visszavonni a támogatást, de megjegyzem, hogy egy 40
> fős, egy estés bulira kicsit soknak tartok 60 ezer forintot.
>
> Áron

Körülbelül 60-80 főre számítottunk és ennek megfelelően vásároltunk be a
büfébe. A büfében 20-50% százalék közötti haszonkulccsal dolgoztunk. Az
alacsony létszám és az alacsony árak vezettek ahhoz hogy a büfé kb. 3500
forint deficitet termelt. Az "öreg bölcsek" tanácsaira hallgatva
(miszerint nem leszenek sokan) egy kicsit óvatosabban költöttük a pénzt.
Más dolgokon póbáltunk spórolni pl: buszbérlés, plakát stb., és így
lehetett az hogy a rendezvény összességében nem lett veszteséges.

Üdv: Máté