[Kepviselok] tánc? kevesen vagytok

Klincsek Krisztina kornyszk at ttkhok.elte.hu
2008. Okt. 3., P, 11:33:44 CEST

Sziasztok!

Tudom délre írtam ki a táncra jelentkezés határidejét, de ezt vasárnap
estig meghosszabbítjuk.
Eddig 10-en táncolnánk (ebben a "talán táncolok majd meglátom" válaszok is
benne vannak), és ez így egyelőre édeskevés.
Gondoljátok meg, nem sok az a 4 próba, viszont jól tud elsülni a
gólyabálon (látványos, és én pl mindig élveztem mikor ilyen "előadást"
táncoltunk, szerintem mind a gólyáknak, mind nektek tetszene).

Szóval kedves képviselők és mentorok, csak bátran...:) Szerintem a
"közéleti szereplést" nem árt néha kicsit színesíteni a hétköznapi
rutinfeladatok mellett... :)

üdv:
Krisz...