[Kepviselok] Távollét: 2008. október 19. - november 7.

ELTE TTK HÖK Tanulmányi elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2008. Okt. 3., P, 15:24:24 CEST

Kedves Képviselők és Tisztségviselők!

Előre bejelentem - bár sokan már tudjátok -, hogy október 19-e és november
7-e között nem tartózkodom Magyarországon. Ez idő alatt Németországban
tartózkodom tanulmányi célból.

Távollétem alatt az irodavezetői és elnökhelyettesi teendőimet arra
megfelelő személyekre bízom.

Szerencsére a vonatkozó időszakban nem várható túl sok olyan ülés és egyéb
alkalom, ahol feltétlenül meg kellenes jelennem. Mivel Németország Európa
fejlettebbik feléhez tartozik, nagy valószínűséggel rendszeresen jutok
internethez, ezért a levelezésemet (pl. hallgatói mailek) rendszeresen
tudom majd figyelni.

Kellemes napot!

Üdvözlettel:
Jánosi Attila