[Kepviselok] ELTE

Mészáros Csaba meszi at ttkhok.elte.hu
2008. Okt. 3., P, 22:53:32 CEST

Üdv!

Ma beszélgettem délután kicsit Fecóval. Sokmindenről, a mi TTK-ás
nagyrendezvényeinkről is, meg a hagyományokról. Sok mindent mondott ami
elgondolkodtatott. Már kezdtem elhinni néhány dolgot, amikor találtam egy
videót (ami mondjuk már régóta fent van).

http://www.youtube.com/watch?v=hFqnDjyDI9o&eurl

Mi lennénk a legjobb szervező kar?! Kosheen, Asian Dub Foundation. Nagy
nevek, egy kis hagyományú közösségnek. Majd ha ilyet tudunk csinálni... A
nagy helyzet az, hogy csak a hátát nézzük a szomszédoknak...

Mészi