[Kepviselok] ELTE

Hamow Kamirán Áron kamiran at ttkhok.elte.hu
2008. Okt. 3., P, 23:25:29 CEST

Sziasztok,

Lehet sokaknak nem fog tetszeni, amit írok, de igazat adok Mészinek. Bőven
lenne mit tanulnunk a BME-től. Oké hogy van showhajtásunk, ami hasonló az
SCH Qpához, de, és itt most mindenki nézzen magába mélyen, szerintetek
melyik a jobb? Nyilván elfogultságból adódóan én is azt mondanám hogy a
showhajtás, de szakmai/szervezői szemmel tekintve a qpa fényévekkel előz
minket. És nem csak a qpáról van szó. Nézzétek meg az egyetemi napokat.
Csütörtökön okés volt a dolog, de előtte levő két nap? Vicc. Tudom hogy
nem mi szerveztük, de akkor is. Utcabál nem volt rossz, de biztos lehetett
volna még mit javítani rajta. Példát lehenne venni a BME-sektől arról,
hogy nem kellenek feltétlen nagy nevek és nagygázsijú zenekarok. A jó
bulihoz nem csak ez kell. A qpa összehozza tényleg az egész bme-t. Nagy
játék. Hülye játék? Nem hinném... ritka nagyobb közösségépítő erő van az
ilyeneknél. Nekünk is pontosan erre lenne szükségünk. Nagyobb közösségre,
akik tudják, ha elmennek egy rendezvényünkre nem kell csalódniuk. Ha a
BME-nek is megy, nekünk is mehetne. Én úgy érzem néha inkább mennyiségben
erősek a programjaink, aminek néha a minőség látja kárát. Sztem lehetne
egy nagy közös ötletelés a rendezvényekről vmikor, kinek milyen
javaslatai/meglátásai vannak. Ez segítené nagyban Gabó munkáját is,
gondolom én... De persze lehet nincs igazam. Ezek inkább csak futó
gondolatok, de érdemes talán rajtuk végigszaladni egyszer. Azért persze ne
csüggedjünk, az ELTE berkeiben még mindig mi vagyunk a legjobbak :)
Szerintem.

üdv és kellemes hétvégét mindenkinek
Kamirán