[Kepviselok] 5perces limit

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2008. Okt. 5., V, 17:28:08 CEST

Háj!

Már én is akartam szólni. Ennek így nem sok értelme van. Ha nem érzékeli a
gépelést, akkor inkább állítsuk vissza. Nem okvetetlenkedni akarok, csak
ez nem vált be. A lényeg itt az lett volna, hogy azok a tökelütöttek akik
úgyhagyják a postaládát, azoknak kilépjen néhány perc múlva, hogy ne
tudjanak a nevükben írni. Mert most a többség biztos átállította hosszú
időre, hogy ne lépjen ki neki e-mail írása közben, de annak meg azért
nincs értelme, mert ha úgyhagyja akkor szintén tudnak írni a nevében.

Mészi