[Kepviselok] 5perces limit

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2008. Okt. 5., V, 22:53:16 CEST

Sziasztok!

Szerintem ne állítsuk vissza, mert:

1. Akit nagyon zavar az át tudja állítani hosszabb kilépési időszakra -
ez csak egy mozdulat, egyszer. És volt - nincs limit.
2. Aki oda tud figyelni és képes a Ctrl+C - Ctrl+V hihetetlen bonyolult
billentyűkombinációra és vágólapon, Wordban megírni a nagyon hosszú
leveleket annak nagy segítség. (Például nekem)
3. Egy kis tanulást megér, hogy az utóbbi időben nem hallunk a kacsazsírról.

Szép estét!

Jancsó Tamás
elnök
ELTE TTK HÖK