[Kepviselok] Képviselő beszámoló

Dukán András Ferenc dukan at ttkhok.elte.hu
2008. Okt. 11., Szo, 17:45:04 CEST

Szép napot!

Kérem a tisztelt Küldöttgyűlést, hogy fogadja el a beszámolómat.
Alant következik, valamint a csatolmányban is olvasható. (Openoffice-szal
írtam, a .doc verzió külalakjáért nem vállalok felősséget. Szabadpéntek,
szabadszombat, szabadszoftver.)

Képviselői beszámoló

A 2008. évi Záró-alakuló Küldöttgyűlés óta képviselőként veszek részt az
ELTE TTK HÖK munkájában. Azóta az alábbi tevékenységeket végeztem ebben a
"munkakörben"

2008. 08. 13. Matematika Szakterületi Csoport ülésen vettem részt. A
szakterületi koordinátor Árendás Ákos Tuzsont és engem kért fel, hogy idén
mi szervezzük a szakterület rendezvényeit. Ezt a Szakterület elfogadta.
2008. 08. 15-19. Bodajkon voltam matematika és gyógypedagógia szakos
gólyatáborban. Mentorként tevékenykedtem. Ezt a feladatom azóta is
ellátom, gólyáimat informálom(, és bár egyik legfontosabb tevékenységemnek
tartom, a gólyacsoportommal közös programjaimat nem fogom a továbbiakban
részletezni). Előzetesen részt vettem a gólyatábor szervezésében.
2008. 09. 01. Részt vettem a beiratkozáson, mint kémiás teremfelügyelő.
2008. 09. 02-03. A matematika szakosok beiratkozásának és
szintfelmérőjének és egyéb gólyaeseményeinek lebonyolításában vettem
részt, gólyáimmal részt vettem a bodajkos kocsmatúrán.
2008. 09. 04. Matematika szaktertületi mentormegbeszélésen vettem részt. A
végéről sajnos el kellett távoznom családi okok miatt. Vámost Tamás
lemondott a főmentorságról, utódja Kardos Andrea lett.
2008. 09. 05. Tanulmányi Csoport ülésen vettem részt, ahol szintfelmérőt
írtunk, a BSc/MSc-ről beszéltünk, valamint a félév további tennivalóiról
volt szó.
2008. 09. 08. Matematika Szakterületi Csoport ülésen vettem részt, ahol
Ákossal beszámoltunk a gólyaavató szervezésének állásáról.
2008. 09. 09. Részt vettem az ELTE TTK HÖK rendkívüli Küldöttgyűlésén. Itt
határozat született a Kari Tanácsba való delegálásomról.
2008. 09. 16-18. Utcabál. Méta felelős voltam. A rossz idő erre is
rányomta a bélyegét. Szeretnék a jövőben is foglalkozni ezzel, a sokak
számára ismeretlen, sporttal az ELTE-n, mert alapvetően pozitív volt a
fogadtatása. Ezen kívül az Utcabált megelőző héten plakátoztam és
szórólapoztam.
2008. 09. 22. Matematika Szakterületi Csoport ülés. A gyakorlatilag
végleges és a másnapi Választmány elé másodszor beterjesztett, végül
Gyógymatekos Gólyaavatónak elnevezett, rendezvényünkről tartottunk
beszámolót Ákossal. Elvállaltam egy tanári és egy elemző szakirányos
honlap elkészítését.
2008. 09. 23. Választmányon vettem részt. Főleg a másnapi Kari Tanács és
az általam beterjesztett pályázat miatt.
2008. 09. 24. Részt vettem a Kari Tanács ülésén. Este pedig az
alapszabály-módosító megbeszélésen.
2008. 09. 25. Gyógymatekos Gólyaavató. Beszámolómat még a hétvégén kiküldöm.
2008. 09. 26. Nyílt napon vettem részt. Részben a matematika standnál,
részben pakoló-segítőként, részben pedig igazolás-osztóként.
2008. 09. 29. Továbbképzésen vettem részt, több képviselő- és
mentortársammal együtt.
2008. 10. 07. Választmányon vettem részt.
2008. 10. 09. Matematika BSc konferencián vettem részt. Lakó Viktóriával
és Tudja Évával jegyzeteket készítettünk, az érintett évfolyamok
levelezőlistáira a szakterületi koordinátor ezekből összeállítást kíván
kiküldeni. A hallgatótársaimtól kapott, valamint saját kérdéseimet
feltettem.

Igyekeztem a hallgatótársaimtól kapott bizalmat meghálálni, és a lehető
legjobb tudásom szerint segíteni, szolgálni őket képviselőként.
Folyamatosan válaszoltam hallgatói kérdésekre, főleg tanulmányi
témakörben, különösen a különböző szakirányok tanterveit illetően. Remélem
semmit nem hagytam ki. Köszönöm, hogy végigolvastad! Bármilyen kérdést,
észrevételt örömmel fogadok.

Budapest, 2008. 10. 11.

Dukán András Ferenc
képviselő