[Kepviselok] Reakció Mészi beszámolójára

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2008. Okt. 14., K, 10:44:22 CEST

Tisztelt mindenki!

Sajnálom, hogy Tomo ezt így nyílvánosan írta, mert így mindenki elolvassa
és tudni fogja miről van szó. Ez egy kísérlet lett volna, hogy hány ember
olvassa a beszámolókat. A többség nem. Nem kell elfogadni a beszámolómat.
Csak az a baj, hogy Tomo szövege olyan, mint a: "dübörög a gazdaság, nagy
a jólét". Az emberek magasról tesznek rá, hogy ki mit küld ki beszámoló
címén. A küldöttgyűlésünk nevetséges, és ez a fajta beszámoltatási
rendszer is. Teljesen mindegy ki mit ír, az a lényeg, hogy ki legyen
küldve valami (amit mellesleg úgyse olvasnak el), amit beszámolónak
hívnak.
Őszíntén szólva teljesen hidegen hagy ha nem fogadják el a beszámolómat,
én a hallgatóknak tartozom elszámolni valóval, és nem azoknak, akik itt
múlatják az idejüket, és becsapják azokat akik bizalmat szavaztak nekik.
Akinek nem inge ne vegye magára.

Csokk, ahogy Endre mondaná...

> Tisztelt Képviselők!
>
> Nagyon szépen köszönöm, hogy a többség időben kiküldte a beszámolóját.
Voltak emberek, akik kisebb nagyobb késéssel küldték ki - reméljük az ő
munkájukra is jó hatással lesz, ha bekerül az alapszabályba a beszámoló
írás kötelezettsége. A többség, főleg a tisztségviselőké igen
> részletesre sikerült az utóbbi évekéhez képest.
> Viszont az, hogy nem küldünk ki beszámolót, vagy vállalhatatlan módon
megírt anyagot adunk ki a kezünk közül az nem csak a saját munkánkra
nyomja rá a bélyeget és minősít minket, hanem a másik munkáját is
semmibe veszi - aki mondjuk hosszú időt töltött el azzal, hogy