[Kepviselok] Reakció Mészi beszámolójára

Szenes Áron aeron at ttkhok.elte.hu
2008. Okt. 14., K, 11:37:45 CEST

Mészáros Csaba írta:
> Sajnálom, hogy Tomo ezt így nyílvánosan írta, mert így mindenki elolvassa
> és tudni fogja miről van szó. Ez egy kísérlet lett volna, hogy hány ember
> olvassa a beszámolókat. A többség nem.

Ezért javasolnám, ahogy egyébként sokan (és annak idején én magam is),
hogy ha csatolt fájlként küld valaki beszámolót, másolja be a szöveget a
levél törzsébe is. Ma, a html levelek korában is azért sokan vannak,
akik a levelet végigolvassák.

> Őszíntén szólva teljesen hidegen hagy ha nem fogadják el a beszámolómat,
> én a hallgatóknak tartozom elszámolni valóval, és nem azoknak, akik itt
> múlatják az idejüket, és becsapják azokat akik bizalmat szavaztak nekik.
> Akinek nem inge ne vegye magára.

Ez viszont nem így van. A téged megválasztó küldöttgyűlésnek tartozol
beszámolási kötelezettséggel.

A hallgatók felé nincs ilyen kötelezettséged. Úgy gondolom, ez nem is
baj, mint ahogy arra sincs - szerintem - szükség, hogy képviselők,
delegáltak féléves/éves rendszerességnél sűrűbben írjanak beszámolót. Ez
csak fölöslegesen terheli a listát, és rabolja a emberek idejét, valamit
eredményezi Csabi-féle "bla bla" beszámolót. Sokkal rosszabb, hogy van
tisztségviselő, akinek nemcsak a szövege, hanem a "munkája" is ilyen
szinten van.

Érdekes kísérlet lett volna, de szakmai véleményem röviden az, hogy
gyökérség, amit csináltál Csabi.

Üdv.

Áron