[Kepviselok] Reakció Mészi beszámolójára + beszamolo

Tabajdi Peter pene at ttkhok.elte.hu
2008. Okt. 14., K, 12:02:11 CEST

T. kepviselok!

Amikor tegnap "olvastam Meszi beszamolojat", szimplan hangosan
felrohogtem. Majd rajottem, hogy en sem kuldtem meg ki eme csodat, habar
JAttila emlitette nekem, hogy irnom kellene egyet. Ezt most potolnam, s
javasolnam, hogy ne csak az keruljon be az alapszabalyba, hogy irni kell,
hanem az is, hogy ha valaki elmulasztja ezt megtenni, akkor mivel
szankcionaljuk. Hogy hogyan, azt majd eldontjuk.

Ill. szeretnek igenyelni a deli halihoz kulcsfelveteli jogot. Azert lenne
szuksegem erre, hogy nyugodt kornyezetben tudjam a szakterultem es mas
egyeb szerv honlapjat szerkeszteni. Fogalmam sincs, hogy ez szavazashoz
kotott-e, vagy esetleg mas uton-modon tortenik ennek elintezese, es mivel
tudom, hogy keson irok, termeszetesen megertem (mar ha ez szavazashoz
lenne kotve), ha a mai kgy. ezt nem tudja targyalni.

udv,
--
Pene

On Ked, Október 14, 2008 10:44 am, Mészáros Csaba wrote:
> Tisztelt mindenki!
>
> Sajnálom, hogy Tomo ezt így nyílvánosan írta, mert így mindenki
elolvassa
> és tudni fogja miről van szó. Ez egy kísérlet lett volna, hogy hány
ember
> olvassa a beszámolókat. A többség nem. Nem kell elfogadni a
beszámolómat.
> Csak az a baj, hogy Tomo szövege olyan, mint a: "dübörög a gazdaság,
nagy
> a jólét". Az emberek magasról tesznek rá, hogy ki mit küld ki beszámoló
címén. A küldöttgyűlésünk nevetséges, és ez a fajta beszámoltatási
rendszer is. Teljesen mindegy ki mit ír, az a lényeg, hogy ki legyen
küldve valami (amit mellesleg úgyse olvasnak el), amit beszámolónak
hívnak.
> Őszíntén szólva teljesen hidegen hagy ha nem fogadják el a beszámolómat,
én a hallgatóknak tartozom elszámolni valóval, és nem azoknak, akik itt
múlatják az idejüket, és becsapják azokat akik bizalmat szavaztak nekik.
Akinek nem inge ne vegye magára.

> Csokk, ahogy Endre mondaná...

> Voltak emberek, akik kisebb nagyobb késéssel küldték ki - reméljük az ő
munkájukra is jó hatással lesz, ha bekerül az alapszabályba a beszámoló
írás kötelezettsége. A többség, főleg a tisztségviselőké igen
> megírt anyagot adunk ki a kezünk közül az nem csak a saját munkánkra
nyomja rá a bélyeget és minősít minket, hanem a másik munkáját is
semmibe veszi - aki mondjuk hosszú időt töltött el azzal, hogy