[Kepviselok] CT-BSc-Szakdoga-MSc

Polgar Peter Balazs sirpepe at ttkhok.elte.hu
2008. Okt. 15., Sze, 17:08:20 CEST

Üdv,

Meggyõzõdésem, hog napjaink tömegoktatásában kiemelkedõ fontosságúak a jó
tankönyvek, jegyzetek, e-learning anyagok.

Szerinted pl.: Székely Balázs rávehetõ, hogy ebbõl készítsen egy
elektronikus jegyzetet, amelyet minden hallgató megkaphat?

Még jobb lenne, ha lenne egy szakdolgozat wiki vagy más 2.0-ás
techniológiákkal megtámagott dolog, de ez igen nagy meló.

PPB