[Kepviselok] margitszigeti martinizés hétfő 8 óra!!

mentorkord at ttkhok.elte.hu mentorkord at ttkhok.elte.hu
2008. Sze. 7., V, 21:54:26 CEST

Kedves Mindenki!

Tutul eszembe juttatta egy régi ígéretem.
Tehát... Örömmel hirdetem meg az első margitszigeti martinizést aminek a
helye a Margit sziget (mily meglepő). Hétfőn (szept. 8.) 20.00-kor
találkozunk a szigeten a szökőkútnál. Mindenki hozzon magával egy üveg
martinit,meg egy ismerőst!!
Sztárfellépők: Hegedűs alázzukmegamészit Endre, és Kiss
permanentstatebenéneklek Pektor lesz. (Bár ők még ezt nem tudják)
Adjátok tovább a hírt a gólyáknak kicsiknek nagyoknak, meg mindenkinek.

Üdv: Máté