[Kepviselok] Informatikus valtas

Dudas Gabor dudikoph at dudikoph.hu
2008. Sze. 8., H, 17:28:37 CEST

Udv,

Szept 14-en, vasarnap este erek haza, azt me'g azert varjatok meg.

Az aldatlan allapot javitasara junius vegen/juli elejen rendeltunk egy
valagnyi cuccot, uj gepeket, nyomtatokat, scannert, mikor elutaztam, ezek
me'g nem jottek meg.

Mivel nem vagyok otthon, igy a Lacinak kellene ezeket beszerelnie, de ha
nincs ideje, akkor mondjuk 15-en mar meg tudom csinalni.

Ha meg ezelott/ezutan visszahivtok a kgy-n, akkor i.j., good bye.

Udv,
Dudi