[Kepviselok] alapszabály módosítás

Ferenczi Attila atesz at ttkhok.elte.hu
2008. Sze. 12., P, 11:11:49 CEST

Kedves Mindenki!

Ahogy ígértem és a programomban leírtam szeretnék TTK HÖK Alapszabály
Módosítást kezdeményezni. A HÖK működése a tudományos közélet bővülésével
új funkcióval és átfogó feladatkörrel bővül, melyet az Alapszabályban a
Tudományos Biztos tisztség megjelenésével (melléklet IV. fejezet) volna
szükséges rögzíteni.

Ha jól értesültem ezen kívül más Alapszabálymódosítás-tervezet is készül
(ennek elfogadásáról értelemszerűen a Küldöttgyűlés dönt), melynek
összeállítására ad-hoc bizottság fog felállni. Kérlek értesítsetek
amennyiben a bizottság körvonalazódik.

Üdv:
Atesz

--