[Kepviselok] alapszabály módosítás

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2008. Sze. 12., P, 11:50:52 CEST

Kedves Attila!

Igen, ahogy már elmondtam lesz egy ad-hoc bizottság ami az
alapszabály-módosítással fog foglalkozni. Az Utcabál miatt nem a
jövőhéten, hanem az utána következő héten lesz az első ülés.
Természetesen a pontos időpontról a képviselőlistán lesz tájékoztatás.

Szép napot!

Jancsó Tamás

u.i.: úgy értékelem, hogy az ötleted nem eleve elvetendő, de még sokat
kell gondolkodni rajta... :)