[Kepviselok] alapszabály módosítás

Polgar Peter Balazs sirpepe at ttkhok.elte.hu
2008. Sze. 12., P, 12:53:10 CEST

Üdv,

Nem lehetne úgy, hogy az elsõ év után, amikor már beindult a terület és
nem személyhez kötött a fentartása, hanem vannak lelkes utánpótások, akkor
emeljük be az ASZ-ba?

Csak azért kérdezem, mert most is nehézkes a tisztviselõi posztok
betöltése (gondolok itt elsõsorban, hogy gyakorlatilag minden posztra =<1
jelentkezõ van)(arról az anomáliáról már nem is szólva, hogy eközben soha
nem látott létszámban jelentkeznek képviselõ jelöltek). Egy újabb poszt
betöltése erõsen kétséges. Pro: újabb területet jobban viszi a lelkesedés.
Contra: de cserébe nincsenek is megszokott rutin folyamatok, aminek a
fentartása kijelöli a tisztviselõ tevékenységéne az alapját/kereteit.

De végülis láttunk már olyat, hogy ASZ-ba emelt tisztéget 1 évvel késõbb
az új gárda megszüntetett, úgyhogy tökmindegy.

Csak azt akartam mondani, hogy akkor módosítsunk, amikor vannak már
kézzelfogható eredmények.

 	Programtervezõ Péter Balázs