[Kepviselok] Afterparty negatív

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2008. Sze. 21., V, 16:27:00 CEST

Üdv!

Mivel tegnap sem sikerült teljesen tisztázni, hogy mi újság a vízi
teleppel (annyit tudunk, hogy a ppk veszi át, és ott lesz egy ember aki
ezért felel), ezért az afterpartyt lefújjúk. Korábban már ki lett küldve
sok indok. Engem lehet utálni, bár hozzátenném a másik két bódvarákói
szakterület, vagy a bódvarákói szervezők is megcsinálhatták volna, csakhát
az elmúlt két évben mi rendeztük, így talán most is ránk maradt. Sok más
egyéb elfoglaltságom miatt jómagam nem tudom koordinálni a szervezést, és
minden körülmény ellene szól. Tavaly is így állt a dolog, akkor azonban
mégis nagyjából jól sült el, azonban nem lehet mindig erre alapozni.
Jómagam nagyon sajnálom. Aki ismer az tudja mit jelent nekem Bódvarákó és
a szakterület, ezért ne gondolja senki, hogy könnyű szívvel hoztam
döntést. A további program nagyon sűrű, nem tudnánk már sehova
beilleszteni, illetve később még hidegebb lenne, ami már most is komoly
indok. Egy éjszakás szórakozóhelyes bulinak meg nyílván nincs értelme, nem
véletlen mentünk ki a vízitelepre.
Most ősszel azért szerveznénk egy videó/kép nézegetős nosztalgiázást az
egyetemen, és tavasszal bepótólnánk egy Bódvarákó before party keretében.

------

Üdvözlettel:

        Mészáros Csaba
         ELTE TTK HÖK