[Kepviselok] Afterparty negatív

bodomate at ttkhok.elte.hu bodomate at ttkhok.elte.hu
2008. Sze. 21., V, 19:01:42 CEST

Kedves Mészi kedves Mindenki.

Szívhez szóló leveled megérintett. Mindig nagy fájdalommal tölt el ha egy
nagy harcos erőn felüli tetteivel sem tudja véghez vinni célját ebben a
pokoli világban. De mi attól még szeretünk, kacsazsíros harcosunk!:)
Klinkkel beszélünk erről a Bódvarákó Afterpartyról, és szerintem
megvalósítható lenne. Csak nem szept. 25.-én hanem október 10.-e pénteken.
Ez ellen rögtön 3 ellenérvet is fel lehet hozni.
1. hideg lesz.-Hát igen, lehet. De emlékezzünk rá hogy tavaly is bőven 10
fok alatt volt a buli. Szarrá fagytunk de jó buli volt. Meg amúgy most is
hideg van, 2 hét múlva is kb. ilyen hideg lesz, VAGY lehet hogy pont
beletrafálunk a vénasszonyok nyarába.
3. Csütörtök környtanos gólyaavató. Pénteken KO. lesz a fél környtanos
brigád. -Pff... balgaság.  Amit az utcabálon leműveltek mind a három nap a
fiatalok én nem félek ettől:)
3. Pénteken van, mindenki megy haza. -Igen, ez is egy probléma. Bizony
bizony télleg lesznek olyanok akik emiatt nem jönnek. Max. akkor nem
leszünk annyian. De úgy gondolom egy vérbeli Rákósnak ez nem akadály. Meg
én mondjuk 40 emberrel is ugyanolyan jól elnosztalgiázok mint 100-zal
No hirtelen ennyit tudok hozzászólni a témához. Mi a véleményetek? Mészi?
Harcos barátom mit szólsz hozzá?

Üdv:
Bodó Máté