[Kepviselok] MSc tájékoztató napok

ELTE TTK HÖK Tanulmányi elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2008. Sze. 26., P, 23:27:46 CEST

Kedves Képviselők!

Már többször felmerült az igény mesterszakos tájékoztatók tartására. Most
Pene felvetésére úgy gondoltam, itt az ideje elkezdeni megvalósítani.

(Tudom, hogy tavaly is voltak szakirányos meg MSc-s tájékoztatók több
szakon is, de most ez minden szakirányra, minden lehetséges mesterképzésre
kitérne, és hangsúlyos témaként kell foglalkozni a tanári MA-val is)

Beszéltem néhány oktatóval a témáról, és az első dolog, amiben a
segítségeteket kérném az az, hogy össze kellene szedni, mik is azok a
kérdések, amik a BSc-s hallgatókat érdeklik MSc-ügyben. (Minél több,
változatosabb kérdés)

Itt kiemelten számítok a harmadéves képviselők személyes igényeire! De
természetesen évfolyamtársak, gólyák között is lehet érdeklődni.

Ha ezen kérdések összegyűjtése megtörténik, célzottabban lehet majd a
tájékoztatóra felkészülni.

(Egyéb infók, mint helyszín, idő egyelőre nincs meghatározva, erre is
kérnék javaslatokat - mármint nem napra, hanem hónapra, időszakra
vonatkozóan)

Kellemes hétvégét mindenkinek!

Üdvözlettel:
Jánosi Attila