[Kepviselok] MSc tájékoztató napok

Polgar Peter Balazs sirpepe at ttkhok.elte.hu
2008. Sze. 29., H, 01:49:52 CEST

Üdv,

Nem ide tartozó kérdés, de lehet, hogy mégiscsak:

Azok a BSc-s hallgatók, akik nem jutnak be MSc-re hol tudnak
elhelyezkedni (gondolom nem ugyanannyi hely van a két lépcsõben)?

Bár az elhelyezkedés mégiscsak mindenkek a saját felelõsége, de azért a
karnak mégiscsak kellene egy képpel rendelkeznie, hogy ezek a hallgatók
hova fognak menni, vagyis mennyire hasznos az a tudás a munkaerõpiacon
(amit a BSc-n kapnak). Valószínûleg ez a kérdés duplán felmerül a tanári
szakirányos hallgatók esetében.

Egyébként egy ilyen információ jól kommnikálható lenne a felvételi
esetében is.

Egyébként azt is el tudom képzelni, hogy az ELTE-nek nincs ilyenre
stratégiája, mert egyszerûen úgy gondolja, hogy hosszû távon csak az MSc-s
hallgatókkal kiván foglalkozni, a BSc-sekkel meg csak kényszerbõl.

Szép napot,

 	PPB