[Kepviselok] Informatikus beszámoló

ELTE TTK HÖK elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2008. Sze. 28., V, 11:15:44 CEST

Kedves Csaba, kedves Mindenki!

Se nem tettetem magam hülyének, se nem vagyok pofátlanul genyó. (egyébként
köszönöm, a kérdés nélküli feltételezéseket.)

Az informatikusunkat múlt hét péntek (szept 19.) óta nem tudjuk elérni,
pedig nagyon sokszor, sokféleképpen próbáltuk. Csütörtökön (szept 25.)
reggel kapott tőlem egy levelet, melyben megírtam neki, hogy mindenképpen
kérni fogok tőle beszámolót a következő választmányra (szept 29.). Erre a
levélre és még sok másikra sem érkezett semmiféle reakció sem.

A képviselőlistára nem akartam kiírni bővebben az eseményeket, meg akartam
várni amíg Dudi leírja saját álláspontját - bár egyre kevésbé bízok benne,
hogy ezt meg fogja tenni.

Tisztelettel:

Jancsó Tamás
elnök