[Kepviselok] 20080929 - Informatikus beszámoló

Dudas Gabor dudikoph at dudikoph.hu
2008. Sze. 29., H, 01:10:45 CEST

Kedves Kepviselok,

Beszamolo errol az elmult bo 2 honaprol? A kinai buszvezetok
legugyesebben a slusszkulcsukkal tudjak a fuluket tisztitani.

Kicsit konkretabban: megvalasztasom utan masfel hettel elutaztam
kulfoldre. Elutazasomig megrendeltem a megbeszelt eszkozoket, valamint
szokasos dolgokkal telt az a par nap. Azota kulfoldon voltam/nem voltam
elerheto, igy egeszen most csutortokig Gazdag Laszlo helyettesitett, ha
jol tudom, munkajaval meg volt mindenki elegedve.

Ebbe a beszamoloba ennyit tudtam beleirni, tobbrol egyelore nem is
nagyon tudok. Laci elutazott, igy keddig nem tudok vele beszelni, hogy
mi is tortent az elmult idokben.

Udv,
Dudi