[Kepviselok] Külügy minden

ELTE TTK HÖK Külügyi biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2009. Ápr. 11., Szo, 14:09:59 CEST

Tisztelt Képviselők, csoporttagok!
Április 12-19ig a Lomonoszov egyetem konferenciáján veszek részt Moszkvában.
Ez alatt az idő alatt kérlek ne keressetek telefonon, mert drága lenne
mindkét fél számára. E-mailt igyekszem olvasni, de nem ismerem a kinti
lehetőségeket.
Távollétemben Kajdy Tímea és Hornyán Szilvia fog helyettesíteni, kérlek
forduljatok hozzájuk bizalommal.

Csatolva küldöm az EHÖK külügyes vezetőképző és a külföldiek számára
szervezett balatoni kirándulás pályázatát. Szeretném ha a választmány az
április 20.-val kezdődő héten tárgyalná a pályázatokat, addig is jó
olvasgatást. Kérdéseitekre holnap délig szívesen válaszolok, utána kérlek
forduljatok Timiékhez.

Megkezdődött az Erasmus mentor felvételi. Szívesen látunk minden lelkes
idegennyelven beszélő hallgatót. Jelentkezési határidő: Május 4. További
információk: http://ttkkulugy.elte.hu/hu/mentor

Mint feljebb láthatjátok, végre elindult a külügyes honlap
(http://ttkkulugy.elte.hu). Fejlesztési ötleteiteket illetve
véleményeteket szívesen fogadjuk.

Ha vannak kérdéseitek, holnap délig még elérhető vagyok, üdvötlettel:
Peti

Ring Péter Dániel
ELTE TTK HÖK
Külügyi biztos