[Kepviselok] Küldöttgyűlési és választmányi emlékeztetők

ELTE TTK HÖK Titkár hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2009. Ápr. 12., V, 15:25:22 CEST

Kedves Mindenki!

Elnézést kérek mindenkitől, hogy ennyit késnek az emlékeztetők, de a
laptop felmondta a szolgálatot, így otthon nem tudtam semmit sem dolgozni,
egyetemre pedig nem jutottam be mindennap.

Az eddig elkészült emlékeztetőket felraktam a honlapra. Régebben panasz
érkezett azzal kapcsolatban, hogy ha több emlékeztetőt küldök ki, akkor ne
külön-külön küldjem ki őket, hanem küldjem egyben.

Ezért belinkelem a honlapon található emlékeztetőket:

Küldöttgyűlés 2009. március 6.
http://ttkhok.elte.hu/node/613

Választmány 2009. március 5.
http://ttkhok.elte.hu/node/611

Választmány 2009. március 10.
http://ttkhok.elte.hu/node/612

Választmány 2009. március 17.
http://ttkhok.elte.hu/node/614

Remélhetőleg a további elmaradt emlékeztetőket jövőhéten már ki tudom
küldeni.

Mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket kívánok.

Üdvözlettel,
Nagy Melinda
Titkár
ELTE TTK HÖK