[Kepviselok] Matekszk beszámoló

Viktória Lakó matekszk at ttkhok.elte.hu
2009. Ápr. 24., P, 09:26:28 CEST

Kedves képviselők*!*

Alább és a csatolmányban olvashatjátok beszámolómat!

Üdvözlettel,

Lakó Viktória

ELTE TTK HÖK

Matematika szakterületi koordinátor

*
*

*Beszámoló*

*Lakó Viktória*

*Matematika szakterületi koordinátor*

Kedves képviselők, alább olvashatjátok időbontásban, mikor mit csináltam a
félév folyamán.

De előbb szeretnék pár szót írni a szakterület munkájáról:

Állandó projektjeink továbbra is futnak, frissül a honlapunk hála Habai
Daninak, továbbra is van Matekos Teadélután,  MASZAT heti 5 alkalommal, heti
kétszer van drámakör és a LEN-en a KultúrTea is ismét üzemel.

Megjelentük az OMAHA-val, elsőként a Műszaki Egyetem szakhetén, a
lágymányosi Eötvös Napokon pedig már külön sátrunk lesz. Valamint
kidolgoztuk az elkövetkező másfél év OMAHA-s programjait.

Az elmúlt két hét a gólyatábor-szervezés megkezdésével és a mentorok
válogatásával telt. A 21 jelentkezőből 15 mentort válogattunk be, akik közül
8-an teljesen újoncok. Ennek nagyon örülök, mert rá fél r a vérfrissítés a
szakterületre, ezért is örülök annyira, hogy ennyi lelkes újoncunk van. A
LEN-en lévő matekos sátorban már az ő közreműködésükkel leszünk jelen.

Mindeközben megkezdődtek a gólyatábor előkészületei, a tavaly elindított
hagyomány szerint  a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai karral együtt.

Ennyit röviden és következik időrendi bontásban, hol, merre, tevékenykedtem
a szakterület érdekében:

Febr. 11. Szakterületi csoport ülés

Febr. 12. OMAHA elnökségi

Febr. 14-15. Választmányi hétvége

Febr. 16. Tanulmányi csoport ülés - képzési tervek

Febr. 18. Kari Tanács

Febr. 18. Gólyatábor főszervezői megbeszélés

Febr. 19. EHÖK Tanulmányi Bizottsági ülésen képviseltem a TTK-t.

Febr. 26. Tanulmányi és oktatási bizottság - kredit újrafelvételi díj

Febr. 27. Alapszabály módosító ülés

Márc. 9. OMAHA programjainak egyeztetése a Matematika Intézettel (Faragó
Istvánnal és Simon Péterrel)

Márc. 12. Intézeti Tanács

Márc. 18. GT főszervezői megbeszélés

Márc. 19. Intézeti Tanács - Kredit újrafelvételi díj, könyvtár rendszer
átszervezzése.

Márc. 19. OMAHA elnökségi - programterv kidolgozás a 2009/10-es tanévre.

Márc. 27-29. Bevonó tábor

Ápr. 7. Tudományos csoport ülés

Ápr. 7. BME szakhét OMAHA-s előadás Lénárt Istvánnal

Ápr. 7. GT főszervezői megbeszélés

Ápr. 9. TOB - Kar kiváló hallgatója díj bírálás

Ápr. 15. GT megbeszélés

Ápr. 16. Mentorfelvételi előkészítése

Ápr. 17. TCS - BSc-s szak specifikus problémák áttekintése.

Ápr. 18. Mentorfelvételi

Ápr. 18. TCS - Gyik, honlap.

Ápr. 19. GT csapatépítő-szervezői nap

Ápr. 20. Mentortábor megbeszélés

Ápr. 22. SZACS

Ápr. 22. Matematikus hangverseny

Ápr. 23. Akadémikusok fóruma -Császár Ákos