[Kepviselok] kérdés

ELTE TTK HÖK Külügyi biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2009. Ápr. 24., P, 11:28:16 CEST

Sziasztok,
kicsit el vagyok veszve a beszámolóval kapcsolatban. Az alapszabály
szerint "A tisztségviselők, beszámolási kötelezettséggel tartoznak a
választmánynak és a Küldöttgyűlésnek, valamint az Alapítvány elnöke és
titkára együttes beszámolási kötelezettséggel tartozik a választmánynak és
a Küldöttgyűlésnek."

Ezt egyértelműen a kgynak írom, de csak azért mert kötelező? Nem lehetne
valami kreatívabb értelmet is adni ezeknek a beszámolóknak? Mint pl
hallgatói tájékoztató, a következő generáció számára hasznos információk
összegzése. Csak mert ha nem lennék már képviselő 3 éve és elolvasnék egy
beszámolót, lehet hogy kódfejtőt hívnék. Meg olyan tessék lássék egy
picit.
Nah, de nem szóltam, csak furcsállottam.

Peti

Ring Péter Dániel
ELTE TTK HÖK
Külügyi biztos