[Kepviselok] beszamolo

fizika szakterületi koordinátor - Juhász Krisztina fizikaszk at ttkhok.elte.hu
2009. Ápr. 27., H, 00:41:23 CEST

Sziasztok!

Elnézést a késésért, mellékletben olvashatjátok beszámolómat.

Üdv,

Kriszti
--------- következ? rész ---------
--------- következ? rész ---------
BESZÁMOLÓ
Fizika szakterületi koordinátor

Részt vettem:
         o A választmányokon
         o A Fizika Intézeti Tanácsokon
         o Kari Tanácsokon
         o Mentor felvételi
         o Mentortábor
         o Erasmusos bírálat

Mostanában a leend?  nyári iskolánkat szervezem.
Ennek keretében elkészült egy angol és egy magyar változat a plakátból.
Befejez?dött a honlap feltöltése és megnyílt a regisztráció.
Küls? pályázatírásban és elszámolásban segédkeztem.
Egy hétvégét itt töltöttek vidéki egyetemekr?l érkezett fizikushallgatók.

A harmadévesek szakdolgozat és záróvizsga kérdéseire igyekeztem válaszolni.

Szívesen válaszolok a felmerül? kérdésekre!

Üdvözlettel,
Juhász Kriszti
fizikaszk at ttkhok.elte.hu