[Kepviselok] beszamolo

Tabajdi Peter pene at ttkhok.elte.hu
2009. Ápr. 27., H, 21:32:44 CEST

Kedves Képviselők!

Alább olvashatjátok, ill. csatoltan is megtaláljátok a beszámolóm.

BESZÁMOLÓ
2009. FEBRUÁR 28. – ÁPRILIS 27.

Kedves Képviselők!

Az őszi küldöttgyűlés óta az alább leírt tevékenységeket végeztem:
•	Nagyritkán frissítéseket eszközöltem a szakterületem honlapján és
a http://elte.pene.hu.
•	Részt vettem számos főmentori(?, talán inkább
mentorrendszer-előkészítőnek kéne nevezni) találkozón, ahol sokakkal
együtt tisztáztuk (és remélhetőleg kijavítottuk) a rendszer tavalyi
működési hibáit, bevezettünk pár újdonságot, megszerveztük a
mentorfelvételit és a pótfelvételit, majd sikeresen le is bonyolítottuk
azokat ápr. 4-én és 18-án stb.
•	A mentorfelvételi kapcsán igencsak megszaporodtak a teendőim a
mentorrendszer oldalával kapcsolatban, amire tiszta időben körülbelül két
napom „ráment” (közel 100 kisebb-nagyobb módosítás) két hét
alatt, de úgy tűnik megérte: 115 jelentkezés futott be, ami sokkal több,
mint a tavalyi, így érdemesnek látom megtartani, ill. továbbfejleszteni az
„e-felvételi” rendszert.
•	Voltam az ápr. 24-26. között megrendezett első mentortáborban.
•	Ezeken kívül részt vettem/dolgoztam, mint:
o	Másfél gólyatábor-előkészítőn;
o	diákmatricát osztottam két nap is, ebből az egyik tragikusra sikerült
egy adatrögzítési hibám miatt.
o	A Jánosi Attila által csak „tanulmányi
»vezetőképző«”-ként aposztrofált összejövetelen, melyen
igen sok új információt hallottam, amiket később mentorként
hasznosíthatok.
o	A Budaörsi Napokon (hétfő kivételével), bár másodlagos célom nem
valósulhatott meg, mert sajnos nem kellett cikket írnom a rendezvényről,
mert képriportot csináltak végül a Nyúzba .
o	„Részt vettem (...) a TÓFK Sportnapján, ahol az ért(sic!) fociban
a TÓFK-ot elvertük”;
o	frissítettem a földmentori listát;
o	és végül voltam a hökös/mentoros továbbképzésen.

Gondolom nem lesz meglepetés, hogy a fentieken kívül fő időtöltésem a
Földrajzos Klub szervezése volt már megint , bár meg kell mondjam,
még ígysem én végzem el a többségét a szervezésnek, hanem társam, Kurtán
Gábor. Szerencsére nem lankad az előadók érdeklődése (a hallgatóké némileg
igen), eddig már öt előadás lement, és még kettő hátra van. (Még mindig
nem készítettem el a Klubos kérdőív „emberi fogyasztásra
alkalmas” összegzését, ezt mostmár csak az újabb félévet lezáró
kérdőívezés után fogom megtenni.
A Klub napi gondjainak intézésén túl elkezdtük szervezni a – szokás
szerint május közepén esedékes (most ez éppen 15-e lesz) – Földajzos
Napot is, aminek az időpontja biztos csak eddig, meg a programok kezdenek
körvonalazódni.

Tabajdi Péter
2009. április 27.

udv,