[Kepviselok] van videó a mi egyetemünkről is : (((

Berta Márton bertamarton at ttkhok.elte.hu
2009. Dec. 9., Sze, 20:40:41 CET

sziasztok,
az alábbi levelet kaptam.
a rangjelzés igaz, nekem is volt vele órám.
a videón nem tenném a nyakam rá h téleg Norbi az, de az ő szobája ilyen,
és az alakja is kb stimmel.
szerintetek ilyenkor mivan?
üdv,
bm

Szia!
Ha jól tudom te valamilyen hökös vagy, ezt mondták a többiek. Ezen a héten
egyszer mentem a kémia épületben az ötödiken, és elég hangosan hallottam
valami régi katonai zenét. Ráértem, mer volt még időm az órámig, ezért
megnéztem honnan jön. Ekkor láttam, hogy Farkas Norbert (aki Mika László
Tamás beosztottja) szobájából hallatszot ki a nyitott ajtón. Valamilyen
régi, háborús náci német videót nézett, ezekkel tele van a youtube. Ő meg
ült, és nézte, elég sokáig, töbet is egymás után. Szerintem elég gáz, ha
valaki aki egyetemen tart órákat, régi  náci témájú filmmeket néz ekkore
élvezettel. (fel se tűnt neki hogy ott vagyok). ELég baj nekünk az, ha a
mai politika egyre inkább sodródik a szélsőségek felé. Nem is beszélve az
egyre több helyen látható rasszizmusról, és neonáci nézetekről. Erre pont
itt nálunk van egy ember, aki nyíltan szimpatizál a fasizmussal (nem
otthon vagy halkan vagy egyedül, hanem a munkahelyén, hangosan!!!!).
Hallottam, hogy egy laboron amit ő tart, olyan köpenyben tanít, amin
katonai rangjelzések vannak felvarrva. Ez még eddig lehet vicces, de így
már elég félelmetes. Remélem jól gondolom, hogy egy ilyen embernek nincs
helye a természettudományi karon.Amikor ezeket gondoltam, meg láttam,
csináltam is egy rövidke filmet a telefonomal (elég régi) hogy mindenki
lássa kiez az ember. Ezt fel is tettem az Internetre.
http://www.youtube.com/watch?v=9LL4Zgp4mz0
Nagyon remélem tudtok valamit csinálni.
Nem merem aláírni, mert még függ jegyem azoktól, akik közé Farkas Norbert,
és Mika László Tamás is tartozik.