[Kepviselok] van videó a mi egyetemünkről is : (((

Szenes Áron aeron at ttkhok.elte.hu
2009. Dec. 9., Sze, 21:41:13 CET

Szia Marci,
sztem nem túl szerencsés, hogy ezt a levelet a képviselő listára
küldted, de ez alegkisebb probléma, tényleg. Az is baj, hogy ilyen létezik.
De. A legsúlyosabb szerintem az, hogy ez a video azzal a kommenttel
felkerült a youtub-ra. Sürgősen szedesd le az illetővel. Egyrészt, mert
vádaskodás, másrészt mert így tényleg rossz hírbe kerül az ELTE.
Természetesen, ha a vádak igazak, annak meg kell legyenek a következményei.
Üdv.
Áron