[Kepviselok] kérés

Mészáros Csaba meszi at ttkhok.elte.hu
2009. Dec. 9., Sze, 22:14:36 CET

Hogyan is maradhatna meg egy ilyen levél egy mutyiparadicsomban...

Amúgy meg tudom érteni a felháborodását az illetőnek, persze számomra nem
meglepő, hiszen az illetőről ez köztudott. Az, hogy szabadidejében mit
hallgat mondjuk magánügye, ha órán is elhangzanak ilyenek akkor már lépni
kell. Persze amikor én bepanaszoltam egy tanárt, hogy az óráján arra
buzdított, hogy a "mocskos kommunistákat verjük ki a parlamentből" (mi az
egyetemisták) akkor mindenki csak jót röhögött, hű de vicces.

Az azért jó lenne tudni, hogyha nekem nem tetszik valami ami a listára
kimegy akkor majd írjak Dudinak, hogy távolítsa el? Csak azért kérdem mert
a mostani válságos időben nagyon figyelnünk kell, nehogy elkenődjön a
sminkünk. Olyan kár lenne ezért a gyönyörűen működő önkormányzatért.
Megszakadna a szívem ha valami folt esne a szép makulátlan fehér
laborköpenyünkön.

Mészi