[Kepviselok] kérés

Berta Márton bertamarton at ttkhok.elte.hu
2009. Dec. 9., Sze, 22:30:00 CET

hi,
az eltussolás valóban nem helyes, és gyakorlati haszna sincs, mert ha vki
terjeszteni akarja, az megteszi a nylít évfolyamlistán (emlékszünk pár
hete ebből is volt egy másik kínos levél), a mi archívumunkat meg elég
kevesen nézik amúgy is. de ez nem az én döntésem és hatásköröm.
főszereplőnknek más téren (tehát nem politika) valóban vannak
kifogásolható húzásai, egyébként valószínűleg a videó névtelen hőse sem
csinálta volna meg ezt a felvételt, ha ez nem így lenne. ekkor lett volna
a jót röhögünk figura.
üdv,
bm